Prázdniny mohou končit, ale vaše dovolená nemusí. Takové je sdělení nové propagační kampaně, kterou připravilo Chorvatské turistické sdružení. Cílí ji na obyvatele 14 evropských států: Německa, Rakouska, Polska, Itálie, Velké Británie, Maďarska, Nizozemska, Francie, Švédska, Švýcarska, České republiky. , Slovinska, Slovenska a Španělska. Uživatelé internetu se s ní v nadcházejících týdnech setkají například na YouTube, Facebooku, Twitteru a Instagramu, ale součástí kampaně budou i spoty v televizi a reklama v tisku.

„V letošním roce jsme viděli velký nárůst příletů a nocí v období před hlavní sezonou a věříme, že to samé dá očekávat v září a říjnu. Naším cílem je dále posílit postavení Chorvatska jako celoročního turistického cíle, “uvedl ředitel turistického sdružení Kristjan Stanicic.

Kampaň na propagaci posezónní dovolené je zaměřena zejména na aktivní turismus, námořní cestovní ruch, gastronomii i přírodní a kulturní krásy, které mohou návštěvníky lákat i mimo letní prázdniny.