Až do konce dubna si milovníci dovolené u Jadranu mohou na webu sestavit vlastní dovolenou. Mohou přitom využít některou ze stovky inspirací, které pro ně připravilo Chorvatské turistické sdružení. To také celou kampaň zaštítilo sloganem Epic Week – Výpravný týden.

“ Nezáleží na tom, jestli rádi poplujete po národním parku či si zalétáte jako drak na rogalu, budete hledat lanýže, obejmete největší dub v Evropě nebo navštívíte nejmenší město na světě… Nyní si můžete vytvořit vlastní perfektní dovolenou – svůj výpravný týden v Chorvatsku. Ať už jste jakýkoliv typ cestovatele, Chorvatsko má mnoho co nabídnout,” říká ředitelka českého zastoupení Chorvatského turistického sdružení Jelena Bilić.

Epic Week

Do konce dubna jsou lidé po celém světě zváni k vytvoření vlastní vysněné dovolené výběrem sedmi ze 101 věcí, které se dají dělat v Chorvatsku. Mohou se přihlásit do soutěže na speciálně vytvořených webových stránkách Výpravného týdne. Spotřebitelé si mohou vybírat místa, památky a města, které by chtěli navštívit, a volit zážitky a chutě, do nichž by se chtěli ponořit, a vytvořit si tak úžasné vzpomínky z této nádherné země.

Po výběru sedmi zážitků se spotřebitelé přihlásí do soutěže sdílením svého „vysněného“ seznamu na svém účtu na Facebooku nebo Twitteru. Soutěžící s nejvyšším počtem like postoupí do finále. Posledním krokem pro finalisty bude popsat, proč by měli dovolenou v Chorvatsku vyhrát právě oni, a porota vybere vítěze s nejpřesvědčivějšími argumenty. Hlavní cena stojí za námahu, protože vítěz vyhraje výpravný týden v Chorvatsku: all-inclusive zájezd pro dvě osoby, které zažijí destinace, aktivity a chutě, které si vybrali na svém „vysněném“ seznamu.




Je jedno, kterých sedm věcí si cestovatelé ze 101 navrhovaných věcí, které se dají dělat v Chorvatsku, vyberou, jen si musí být jisti, že si vybrali srdcem, protože si tuto cestu budou pamatovat po zbytek života. Ti, kteří se nemohou rozhodnout, jaká by byla nejzajímavější, nejzábavnější a nejvíce vzrušující věc, která se dá dělat v Chorvatsku, se mohou dozvědět více na webu Croatia Feeds.

Například v případě, že jste opravdovým milovníkem hudby a máte rádi moře, Chorvatsko může nabídnout obojí najednou. Při vytváření výpravného týdne v Chorvatsku si můžete vybrat hudební zážitek „zahraný“ mořem při návštěvě Zadaru, kde najdete 35 varhanních píšťal umístěných pod mramorovým nábřežím. Jste-li více na poznávání historie, možná by se Vám líbilo nejstarší veřejné divadlo v Evropě.

Nebo možná chcete navštívit domov prvního upíra na světě a zajet si do vesnice Kringa, která je rodným místem postavy jménem Jure Grando – první skutečné osoby popisované jako upír ze 16. století. Nebo jen relaxovat a užívat si popíjení kávy na Rivě, nábřeží, ve Splitu či jakémkoliv pobřežním městě v Chorvatsku.

Chorvatsko má zkrátka mimořádnou přírodní a architektonickou rozmanitost, od slunných pláží a antických lokalit na pobřeží Jaderského moře až po úžasné chráněné krajinné oblasti vnitrozemí. Ať už dáváte přednost přejíždění z jednoho nedotčeného ostrova na druhý, prozkoumávání starověkých míst, ochutnávání nejlepších místních jídel, nápojů či sportu, má Chorvatsko mnoho co nabídnout po celý rok.

Soutěž Výpravný týden v Chorvatsku spojuje reklamní kampaň Croatia Feeds napříč digitálními platformami na téměř 20 trzích s PR aktivitami na 12 trzích.