Město Mali Lošinj jde do nové turistické sezóny naplno. Už nyní začíná lákat budoucí návštěvníky propagační kampaní a sloganem „1 návštěva vydá za 1000 obrázků“. Na kampani se podílejí i místní obyvatelé coby kompars na nových fotografiích.

V lednu 2018 byl ve spolupráci s agenturou Kuharić-Matoš pro ostrov Lošinj navržen a vytištěn nový imageový katalog destinace. Vyzdvihuje především témata zdraví, kultury, aktivní dovolené, přírodních krás a jedinečnosti lošinjského souostroví.

Tamní turistické sdružení připravilo nový web a ve spolupráci s fotografem Hrvojem Serdarem také novou fotobanku destinace. Tisknou se i billboardy a bannery a plánuje se také vytvoření nové řady propagačních tištěných materiálů zaměřených na akce, kulturu, zdraví, gastronomii, pláže a aktivní dovolenou.

Lošinj propagují nové webové stránky Visit Lošinj a region chce být více vidět také na sociálních sítích.

Během následujících měsíců proběhnou prezentace v Terstu, Lublani a francouzském Sete, kde budou mít mnozí účastníci příležitost seznámit se s kulturními, sportovními a námořními tradicemi ostrova Lošinj.

Ředitel Turistického sdružení města Mali Lošinj, Dalibor Cvitković v minulých dnech poděkoval také místním obyvatelům, kteří se jako kompars podíleli na vytvoření propagační kampaně a pomohli tak dosáhnout autentičnosti snímků.

Foto: Hrvoje Serdar