Chorvatsko chce být plné života. Alespoň to předpokládá nový slogan Chorvatsko – Plné života (Croatia – Full of Life), které ve čtvrtek 12. února letošního roku představil ministr turistiky Darko Lorencin společně s ředitelem Chorvatského turistického sdružení Ratomirem Ivičičem.
Nový koncept komunikace vyšel z mezinárodního výběrového řízení. Odborníci v cestovním ruchu počítají s využití klasickým komunikačních kanálů i sociálních sítí včetně Facebooku, Twitteru, Pinterestu a YouTube. Součástí konceptu bude využití příbuzných frází, takže Chorvatsko bude také „Plné pláží“, „Plné panenských ostrovů“ i „Plné národních přírodních parků“.
Ředitel Chorvatského turistického sdružení Ratomir Ivičič považuje za důležité, že nová komunikace sleduje aktuální trendy v tomto oboru. „Chorvatsko potřebuje novou komunikační strategii, a silný vizuální koncept. Ten by měl pokrývat celý příběh země jako turistické destinace,“ řekl Ivičič.